Veckans vägning osv.

Ursäkta tystnaden i bloggen. Jag är alldeles för upptagen med att vara kär. ^^
Sen finns det inte så mycket att skriva om längre. Efter ett tag som GBP-opererad så börjar livet rulla på som vanligt igen, vilket betyder att blogginläggen hade blivit väldigt tråkiga. Jag kan berätta att jag i alla fall börjar träna på gym nu. Det är så skönt. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag längtar till gymmet när jag inte är där... Jag börjar med 3 dagar i veckan, men lär nog snart bli mer än så.

De senaste tre veckorna har det inte hänt speciellt mycket på vågen. Jag gick till och med UPP ett kilo. Vissa har teorier om att jag åt "godare" när jag var uppe hos kärleken. Men nej, vi åt inte "godare" då. Jag åt precis som jag brukar äta hemma. Det har väl bara stannat upp lite. Kroppen behövde väl en paus. Men efter en vecka på gymmet har vågen nu börjat visa lite resultat igen!

Totalt denna vecka: -2,0 kg
Totalt sedan flytstart: -26,4 kg
Totalt sedan OP: -16,4 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0