Nu är det nära!

Om 30 timmar och 40 minuter ska jag infinna mig på Kristianstads centralsjukhus för att göra min Gastric Bypass. I nuläget är jag ganska lugn. Morgnarna är värst, då är jag så nervös att jag skulle kunna spy. Men det ska nog bli bra det här! Lär nog inte få mycket sömn imorgon natt, nervositeten kommer väl då... Imorgon ska jag packa aellt jag ska ha med mig, ta min första omeprazol inför op:n, duscha med antibakteriellt tvål och byta sängkläder. På op-morgonen ska jag också duscha med det där tvålet. Vi lämnar väl hemmet lite efter 7 - ska vara i Kristianstad kl 9. DÅ lär det nog vara nervöst. Förbereder mig på att mamma inte får följa med så långt. Förbereder också mig för att jag kommer ha SKITONT efter operationen. Bättre det, då blir man ju positivt överraskad om det inte skulle göra speciellt ont ju.

Vad gör jag uppe vid denna tiden egentligen? Jag har suttit och letat recept på soppor som jag tror kan vara goda, och som borde gå att mixa släta. Hittade recept på tacosoppa, kycklingsoppa och två olika köttfärssoppor. Mamma får nog agera kock åt mig de första dagarna :)

Nej, nu ska jag sova. Ska försöka skriva något till innan jag lägger mig på operationsbordet. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0