Grått nytt hår!

Jag ville bara säga gott nytt år till er som läser detta. :) personligen älskar jag att det är 2012 nu. 2011 var mitt värsta år hittills. Och jag har lovat mig själv att 2012 kommer bli bättre. Det SKA bli bättre. Det MÅSTE blir bättre!

Jag upptäckte till min stora glädje idag att jag har naturdiet hemma så jag klarar mig fram till OP, vilket betyder att jag slipper köpa naturdiet igen :D

Som jag skrev i mitt förra inlägg så går det uppochner just nu. Idag är en sån dag då jag är så himla pepp på att göra detta. Och jag vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu. Men det lär den säkert göra. Imorgon ska jag ringa Aleris och bekräfta min OP-tid.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Känner precis det samma! Ska bli så skönt med ett nytt år, 2011 var bland det värsta jag varit med om, 2012 kommer bli helt magiskt! Ta hand om dig hjärtat! <3

2012-01-05 @ 16:03:10
URL: http://nicolesberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0