Veckans vägning

Totalt denna vecka: -0,6 kg
Totalt sedan flytstart: -18,0 kg
Totalt sedan OP: -8,0 kg

-0,6 kg denna veckan alltså. Nej, jag är inte nöjd. Jag vet att 0,6 kg egentligen är bra. Men samtidigt så är jag i början av min resa, jag vill gå ner mer då.. Jag förstår att jag inte kan gå ner så himla mycket varje vecka, men jag är bara inne på min fjärde vecka. Då vill jag ju se att det händer något... Fy vad deprimerad jag blev nu! Antagligen beror detta på att jag inte rör på mig. Jag tycker att det är för jävla kallt för att gå ut och gå. Jag fryser ju nästan ihjäl när jag är inomhus. Jag måste jobba lite innan jag har pengar till ett gymkort. Men tanken är att jag ska börja på gym i alla fall. Och så får jag väl trotsa kylan denna veckan och gå ut och gå. Jag har väl bara mig själv att skylla egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0