Vill inte, vill, vill inte, vill, vill inte...vill?

Jag har den senaste veckan funderat över om jag verkligen vill detta. Ska jag verkligen låta dem skära i min kropp bara för att gå ner i vikt? Jag hatar mina jävla hjärnspöken. Jag känner nästan hela tiden just nu att jag INTE vill detta. Att jag kanske borde testa allt en gång till, även om jag vet att det inte funkar. Jag vet ju egentligen att detta är det enda som skulle funka. Att detta egentligen är det som är bäst för mig. Men just nu vill jag inte. Jag är så jävla rädd för att det ska göra svinont, och att jag kommer få alla de där komplikationerna. Eller ännu värre - dö. Jag vill inte dö när jag bara är 22. Jag har fan hela livet framför mig. Men sen är ju frågan om hur långt det livet blir om jag fortsätter såhär. Jag vet att detta är det som är bäst för mig. Men jag är livrädd. Fuck fuck fuck fuck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0