Sur

Ja, jag är riktigt sur faktiskt. Jag veeet att man inte ska väga sig så ofta, men när man går på äckliga jävla naturdiet så VILL man väga sig. Jag vägde mig den 14e, så idag vägde jag mig igen... Jag har gått UPP 1 hg! Ja, ni kanske tänker att det inte är så farligt med ett HEKTO. Men för mig är det det. Man blir så sur. Man går och torterar sig själv med de äckliga jävla drickorna, då vill man gå ner i vikt också! Men jag skyller på mig själv här. Jag har fuskat. Härom kvällen skulle familjen äta pizza, och jag kunde inte stå emot frestelsen. Men nu såg jag ju hur det gick med det, så det blir inget mer sånt... Nu blir det hardcore naturediet till lördag. Ska se hur mycket jag gått ner på lördag. Beroende på hur mycket det är så tänkte jag faktiskt få i mig lite julmat. Julmat har aldrig varit min grej. Andra går upp i vikt över julen, jag brukar gå ner i vikt över julen... Men samtidigt vill jag ändå ta någon köttbulle och macka. Imorgon är det tre veckor kvar, och jag har nu 2,4 kg kvar till operationen... Börjar känna mig stressad nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0