-5,3

Som rubriken säger, jag har nu lyckats gå ner 5,3kg. Jag har 3,1 kg kvar..

De senaste dagarna har jag börjat tänka på alla komplikationer som kan hända om man gör en gastric bypass. Man kan ju till och med dö. Men risken för att dö är bara 0,5%. Det är inte att dö jag är rädd för. Jag är ju sövd under operationen, och dör jag så lär jag ju inte känna nån smärta i alla fall. Jag är mer rädd för tarmvred och allt annat läskigt som kan hända..

Det märks i mitt huvud att operationen närmar sig med stormsteg.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Kämpa på gumman, du är så duktig! Är så jävla imponerad av dig!

Allt kommer gå jättebra och du har så många runt om dig som kommer göra allt för dig! <3

2011-12-13 @ 18:33:38
URL: http://nicolesberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0