-2,5

Hej alla! Nu är det ett tag sedan jag skrev här...
Sedan sist jag skrev har det inte hänt så mycket, därför har jag inte skrivit heller.

Förra måndagen började jag med den flytande dieten inför operationen. På en vecka gick jag ner 2,5 kg. Ganska nöjd med det. Men denna veckan har det blivit en del fuskande, så jag är rädd för att ställa mig på vågen på måndag. Jag måste fortfarande ner 6 kg till...
Jag dricker naturdiets färdiga shakes. De är mycket godare än de man köper på påse, så det kan vara värt att de är lite dyrare. Jag ska dricka 4 såna om dagen, men jag har druckit 3, och ätit knäckebröd på kvällen.
Nu kommande måndag ska jag börja med fyra om dagen. Och inte äta nånting annat. Jag vill komma in i den där ketosfasen, och det gör jag inte så länge jag äter annat också.

Jag börjar känna stressen nu. Jag vet att man oftast brukar få tre veckor på sig att gå ner den vikten man ska innan OP, och jag har ju det dubbla på mig. Men jag är ändå skiträdd att jag inte ska klara gå ner mina 6 kg, och att alla kommer bli besvikna på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0